Last edited by jars 18 on Thu Feb 11, 2016 1:51 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Deleted Post)
Log in
PROBLEMA SA TITOLO, HATIAN, AGAWAN "HELP ME PLEASE"
1
PROBLEMA SA TITOLO, HATIAN, AGAWAN "HELP ME PLEASE" on Mon Jan 25, 2016 5:47 pm
Post had been deleted. Post had been deleted. Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted. Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted. Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.Post had been deleted.
2
Re: PROBLEMA SA TITOLO, HATIAN, AGAWAN "HELP ME PLEASE" on Tue Jan 26, 2016 5:33 am
(My Tagalog is bad, so I understood only parts.)
If I understand corect, your grandparents got TWO children.
So they get half of the VALUE of each.
So if no one buy out the other half, your part of the family own half, and your aunt's family own half.
(If your mother is still alive, she normaly own a bit more than 1/2 of what your father got.)
If I understand corect, your grandparents got TWO children.
So they get half of the VALUE of each.
So if no one buy out the other half, your part of the family own half, and your aunt's family own half.
(If your mother is still alive, she normaly own a bit more than 1/2 of what your father got.)
3
Re: PROBLEMA SA TITOLO, HATIAN, AGAWAN "HELP ME PLEASE" on Tue Jan 26, 2016 4:39 pm
Thank you sa nagreply pero sana meron po complete makasagot ng mga katanungan ko. Salamat po.
Free Legal Advice Philippines » FREE LEGAL ADVICE » PROPERTY » PROBLEMA SA TITOLO, HATIAN, AGAWAN "HELP ME PLEASE"